19-20.01.2017 на базі готелю Театральний в м. Запоріжжі відбувся перший семінар-тренінг проекту «Садочок – простір дружній до дитини» для 30-ти педагогів від 10-ти опорних дошкільних навчальних закладів Запорізької області у межах програми «Сприяння соціальній згуртованості та інтеграції внутрішньо переміщених осіб на сході Україні» Представництва Дитячого фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ).

 

Відповідно до листа МОіН України від 10.01.17 №2-39 «Про упровадження проекту «Садочок – простір дружній до дитини» у межах програми «Сприяння соціальній згуртованості та інтеграції внутрішньо переміщених осіб на сході Україні» Представництва Дитячого фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ), Всеукраїнський  фонд «Крок за кроком» розпочинає реалізацію проекту «Садочок – простір дружній до дитини», який передбачає проведення навчально-практичних семінарів для вихователів дошкільної освіти Запорозької області.

В роботі семінару-тренінгу взяли участь:

 

Тетяна Скляренко - спеціаліст з проектів надання гуманітарної допомоги Дитячий фонд (ЮНІСЕФ);

 

Оксана Федоренко та Інна Луценко – всеукраїнські консультанти фонду «Крок за кроком» – тренери проекту;

 

Ольга Байєр – завідувач кафедри дошкільної освіти ЗОІППО, обласний координатор проекту, а також педагоги  центру «Лазурний»:

 

директор – Палець Світлана Вікторівна,

 

вихователь-методист – Бойко Наталія Анатоліївна,

 

вихователі – Савелко Валентина Олександрівна та

 

Мазур Анастасія Володимирівна.

 

 

 

16-17.02.2017 на базі готелю Інтурист в м. Запоріжжі відбувся черговий семінар-тренінг проекту «Садочок – простір дружній до дитини» у якому серед інших 30-ти педагогів дошкільних навчальних закладів Запорізької області взяли участь педагоги  центру «Лазурний»:

 

вихователі – Богуславська Надія Сергіївна,

 

Мамошина Ірина Олександрівна та

 

Шейна Олена Олександрівна.

 

 

 

Було розглянуто питання: створення рівних можливостей для всіх дітей та формування позитивного ставлення до оточуючого; чуйне ставлення та індивідуальний підхід до кожної дитини, її думок, переживань; забезпечення умов для того, щоб кожна дитина почувала себе комфортно, щоб її думки визнавали і цінували (особливо сором’язливі діти, які ще недостатньо володіють мовою спілкування); здійснення педагогічних втручань у належний час і спосіб, щоб делікатно підтримувати і допомагати дітям розвивати впевненість у собі, довіру і самоповагу; створення можливостей для гри дітей у безпечному і стимулюючому середовищі з турботливими дорослими; формування емоційного інтелекту.